Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 corpse cart als necromancer-mount

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

corpse cart als necromancer-mount Empty
BerichtOnderwerp: corpse cart als necromancer-mount   corpse cart als necromancer-mount Emptyzo jul 26, 2009 12:44 pm

zoals vermeld in den vampire counts boek kan nen necro een corpse cart als mount pakken. een corpse cart moved en fight als een monster. een character op een monstrous mount kan units joinen (als't ni vliegt)

nu is mijn vraag, daar een corpse cart rulewise moved en fight als een monster, maar over de rest wordt er niks gezegt, behalve da't ni echt een monster en ni echt een chariot is, kan een necro mounted op CC een unit joinen?

uit wat ik gelezen heb vind ik geen reden waarom het niet zou mogen, maar 'k dacht, ik smijt da is ff in de groep, want ik weet het ook ni allemaal eihn, en da zou eigenlijk wel interessant kunnen zijn voor de Vampire spelers onder ons. necromancer op corpsecart in een unit is handig. necro is extra beschermd, unit is groter en haalt nog makkelijker rankbonussen, en vooral: de corpse cart zit beschermd! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

corpse cart als necromancer-mount Empty
BerichtOnderwerp: Re: corpse cart als necromancer-mount   corpse cart als necromancer-mount Emptyzo jul 26, 2009 12:57 pm

dat mag zeker. Het is geen flying monstrous mount, dus hij mag units joinen als hij op een corpse cart zit.
Eens hij van zijn karreke wordt afgeslaan (wat kan omdat hij op een monstrous mount zit), wordt de corpse cart weer een gewoon monster, en dus uit de unit geplaatst, zelfs als hij in combat staat (in dat geval verplaatst ge hem na de combat resolution), maar moet geen monster reaction test nemen omdat het geen monster is in se Razz .

by the way - dat staat allemaal in de vampire FAQ Wink (bij bestiary).
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

corpse cart als necromancer-mount Empty
BerichtOnderwerp: Re: corpse cart als necromancer-mount   corpse cart als necromancer-mount Emptyzo jul 26, 2009 5:37 pm

dolletjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





corpse cart als necromancer-mount Empty
BerichtOnderwerp: Re: corpse cart als necromancer-mount   corpse cart als necromancer-mount Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
corpse cart als necromancer-mount
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Rules Questions-
Ga naar: