Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 sorry jongens nie goe opgelet

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

sorry jongens nie goe opgelet Empty
BerichtOnderwerp: sorry jongens nie goe opgelet   sorry jongens nie goe opgelet Emptywo mei 13, 2009 1:37 pm

srry jongens khad mijn ma zat op mijn pc en de site stond nog

ik zou het tof vinden als sha dit onderwerp zou verwijderen Very Happy


Laatst aangepast door von carstein op do mei 14, 2009 5:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

sorry jongens nie goe opgelet Empty
BerichtOnderwerp: Re: sorry jongens nie goe opgelet   sorry jongens nie goe opgelet Emptywo mei 13, 2009 1:55 pm

eerst en vooral, ik zen niet de Phille, dus u mag mijn reply 100% negeren indien u dit verkiest. Ten tweede, als antwoord op enkele van uw vragen:

Den Dyllen zijn leger van Orc & Goblin is inderdaad een van de "minder sterke legers", en zijn dicerolls zijn vaak slecht, inderdaad (doch dit ligt aan zijn werpmethode, 't zelfde bij Philluz, we hebben da nekeer getest tijdens een van zijn battles, en 't is gewoon zo, voor een medium aantal dice moet ge ze uit de pols gooien, voor 1 dice nonchalant en recht vooruit. voor meerdere heb ik ook de juiste techniek nog niet gevonden.) doch Orc & Goblin kunnen gerust battles winnen! het probleem ligt erin, volgens mijn bescheiden mening dat met elk leger spelen vooral geleerd wordt door het vaak te doen, en niet op te geven. ervaringsgewijs kennis opdoen, en strategie verbeteren dus.

een cursus muurverven lijkt me btw best haalbaar, maar ik zou dan eerder simpelweg de film "karate kid" eens huren. daar wordt het grotendeels uitgelegd.

betreffende de afwas: als u mijn legers wil financieren, wil ik uw afwas komen doen. als ge't nog eens schildert ook wil ik zelfs komen strijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

sorry jongens nie goe opgelet Empty
BerichtOnderwerp: Re: sorry jongens nie goe opgelet   sorry jongens nie goe opgelet Emptywo mei 13, 2009 10:35 pm

this is becoming interesting Razz

tis wel waar wa bladje zegt, de werpmethodes bij Philluz zijn er al goed op vooruitgegaan!

nu probeer ik da ook en meestal lukt da voor te hitten en te wounde, ma saves ligt wa anders xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

sorry jongens nie goe opgelet Empty
BerichtOnderwerp: Re: sorry jongens nie goe opgelet   sorry jongens nie goe opgelet Emptydo mei 14, 2009 6:02 pm

ma als ge den charge pakt, en ge werpt goe om te hitten en te wounden, is da saven normaal gezien niet meer nodig eh Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





sorry jongens nie goe opgelet Empty
BerichtOnderwerp: Re: sorry jongens nie goe opgelet   sorry jongens nie goe opgelet Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sorry jongens nie goe opgelet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Tactics-
Ga naar: