Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 9K vs 9K foto's

Ga naar beneden 
+4
von carstein
Great Unclean one
FL3X
coves
8 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 1:28 pm

hier zijn de foto's van de battle van deze woensdag (genomen door Dyllen) die werd gewonnen door de goodies ... met een beetje hulp aan de evil side van Dyllen: animosity is toch zo betrouwbaar Very Happy .

Een greep uit de gebeurtenissen;

Spider riders rollen een 1 op hun animosity en staan recht voor blood knights.

De orcs met een orc great shaman rollen ook een 1, wat ervoor zorgt dat ze de beurt erop gecharged worden door een oldblood op carnosaur en een prince op star dragon Razz

Karl franz wiped een complete unit blood knights, maar de vampire lord blijft staan op 1 wound

Daarna werd de karl werd van zijn draak geslaan door nen dreadlord - 4+ ward save is toch zo handig als ge da werpt Embarassed

Grimgor ironhide krijgt een kanonsbal tegen zijn groene raap en is terug herleid naar een hoopke schimmel. Hij wou niet luisteren naar de look-out van zijn immortulz die niet zo immortal waren die dag Smile

Een spear chukka bolt raakt een empire mortar, en de mortar vliegt in brokken van elkaar - hitten op een 6, wounden op een 5 en dan nog eens 3 gerold voor D3 wounds Laughing

De tactiek van de evil ones mislukte nadat de lizzie cold one riders huanchi's banner gebruikte op een flee reaction van spider riders en recht in een unit black knights toekwam die terug hun tombe werden ingestampt door de kikkerbillen... euhm ... lizzies Smile

Shades falen terror test caused door een carnosaur en gaan lopen. Daarna worden ze gecharged door een unit skinks en worden ze ingehaald.

Nadat de carnosaur de wraith heeft teruggestuurd naar de eeuwige jachtvelden charged hij de hydra in zijn flank. Die fleet en ... blijft flee-en tot hij van tafel is.

De high elves settlen een oude grudge, en schieten een unit spearmen er nagenoeg helemaal af, op 2 man na. De sorceress die er in zat kan het verhaal niet meer navertellen.

Cold one knights worden gecharged in de flank door empire knights. Spijtig genoeg hadden die nog niet door hoe ge een dark elf van zijn dinosauruske smijt en zijn bijgevolg gebroken en ingehaald door de darkies.

De beurt erop chargen de cold one knights een unitje van 10 handgunners. Die schieten er 4 vantussen, en dan falen de cold one knights (die met de dreadlord die iets daarvoor karl franz naar zijn mausoleum hielp) hun panic test en gaan lopen. Wel een anti-climax voor een veelbelovende unit.

in de laatste beurt die we gespeeld hebben zegt een high elf prince op star dragon boe, en wat gaat er lopen; spear chukka gobbos door terror, unit dark elf spearmen mét level 4 sorceress door terror test, een unit spider riders door terror die vluchten door dark riders die hun panic test falen en ook gaan lopen, en die lopen door een andere unit spider riders die ook zijn panic test faalt en ook gaat lopen Shocked

Jonas had vliegende zombies mee, die te zien zijn op de 2e foto Razz .

We hebben geen assassins gezien affraid

9K vs 9K foto's 437

9K vs 9K foto's 438

9K vs 9K foto's 440

9K vs 9K foto's 441

9K vs 9K foto's 442

9K vs 9K foto's 443

9K vs 9K foto's 444

9K vs 9K foto's 454

9K vs 9K foto's 455

9K vs 9K foto's 456

9K vs 9K foto's 457

9K vs 9K foto's 458

9K vs 9K foto's 459

9K vs 9K foto's 460

9K vs 9K foto's 461

9K vs 9K foto's 464

9K vs 9K foto's 465
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 1:47 pm

ge moet mij volgende keer animosity late rollen, fail safe xD Pieter kan er van meespreken wanneer het er niet zo leuk uitzag voor zijn ogres :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 3:15 pm

allé, de koffie en de koekskens mochten niet ontbreken (zie lotus doos), conclusie: nen 9k vs 9k battle is dus goed te spelen op nen dag Laughing

En dat de Evil side verloren heeft........dat os toch logisch?! Den besten was er ni bij Twisted Evil !!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 3:29 pm

Great Unclean one schreef:
conclusie: nen 9k vs 9k battle is dus goed te spelen op nen dag Laughing

het was nog maar beurt 3 (rond 17u30 ofzo gedaan denk ik), maar den evil side zag zijn verlies al in Smile .

We hadden de dag ervoor moeten deployen, dan was hij wsl helemaal afgeraakt, en dan is het idd mogelijk om op 1 dag de hele battle te spelen. (met 1 dag bedoel ik 10u tot 19u Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 3:36 pm

Kan ook wel een beetje te maken hebben met de ervaring van de spelers om te deployen, heb vroeger 10K vx 10 k gespeeld met 4 man (2 tegen 2) en begonnen ook rond 10 uur en was altijd gedaan tegen 22.00 uur.

Ne keer dat ge zo een paar battles speelt gaat het verloop van het spel er met stukken op vooruit, behalve als (sorry) Patrick meespeeld Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 6:11 pm

pieter zegt:
De orcs met een orc great shaman rollen ook een 1, wat ervoor zorgt dat ze de beurt erop gecharged worden door een oldblood op carnosaur en een prince op star dragon


dit is niet waar het was een normale orc shaman de orc greater shaman zat in de orc unit naast de zogezegde "immortalz" van grimgor
kben wel blij da de fotos zijn aangekomen. en ik wil even sorry zegen voor mijn "zeer slimme orcs and goblins" die dag maar kvond het wel grappig toen die cold ones werden afgeschoten he pieter
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 7:45 pm

Great Unclean one schreef:
En dat de Evil side verloren heeft........dat os toch logisch?! Den besten was er ni bij Twisted Evil !!!!!!!

sorry he ik moest werken zal de volgende keer zien of ik kan doppen. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 8:55 pm

Nog nooit van verlof gehoord zeker? trouwens was niet over u bezig, wie zijt gij eigenlijk?!
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyzo apr 19, 2009 9:35 pm

Great Unclean one schreef:
Nog nooit van verlof gehoord zeker? trouwens was niet over u bezig, wie zijt gij eigenlijk?!

hij is Jurgen speelt me dark elves en O&G(als ik het juist heb)
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyma apr 20, 2009 7:09 am

en vc
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyma apr 20, 2009 4:23 pm

Even voor alle juistheid: toen de cold ones die gunners chargden was ik weg en Dimi ook. Pieter smeet dan maar voor de gunners en voor de cold ones. Gevolg => diceluck à la Pieter en 4 dode cold ones....
Gunners mochten blijkbaar stand&shoot doen want afstand was 7.5 inch en ni 7. Yeah right.:-)
Waarschijnlijk hebben ze ook geen fear test genomen...(?)
Had ik zelf kunnen smijten was dat natuurlijk nooit gebeurd! Ik smijt altijd heel goed...! En mijn unit was tot dan toe wel de "unit of the battle" Vraag maar aan Franzke
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
AoW Games Developer
Tiger


Aantal berichten : 42
Registration date : 20-03-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : Wijnegem, Antwerpen

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyma apr 20, 2009 4:38 pm

Citaat :
Even voor alle juistheid: toen de cold ones die gunners chargden was ik weg en Dimi ook. Pieter smeet dan maar voor de gunners en voor de cold ones. Gevolg => diceluck à la Pieter en 4 dode cold ones....
Gunners mochten blijkbaar stand&shoot doen want afstand was 7.5 inch en ni 7. Yeah right.:-)
Waarschijnlijk hebben ze ook geen fear test genomen...(?)
Had ik zelf kunnen smijten was dat natuurlijk nooit gebeurd! Ik smijt altijd heel goed...! En mijn unit was tot dan toe wel de "unit of the battle" Vraag maar aan Franzke
Klinkt verdacht hard zoals praat die ge op cafe na een voetbalmatch ook hoort...
Could have, would have, should have...

Les voor vandaag?: Niet van't tafel weg gaan.

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.avatars-of-war.com
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyma apr 20, 2009 5:46 pm

of lenk ze in de volksmond zeggen:

had men metjen kloten g'had 't was me petjen geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyma apr 20, 2009 5:57 pm

Philuz XIII schreef:
Gunners mochten blijkbaar stand&shoot doen want afstand was 7.5 inch en ni 7. Yeah right.:-)

twas tussen de 7.5 en de 8 Razz

Philuz XIII schreef:
Waarschijnlijk hebben ze ook geen fear test genomen...(?)

jawel; was een 2 en een 4; een 6 dus, wat goed genoeg is, zelfs voor empire Laughing


Philuz XIII schreef:
Had ik zelf kunnen smijten was dat natuurlijk nooit gebeurd! Ik smijt altijd heel goed...!

ge moet nu niet beginnen liegen Laughing ... maar ge hebt gelijk, het zou anders afgelopen zijn; als gij gerold had waren allevijf uw cold ones weggeweest Smile

Even voor alle juistheid; Philippe had de look-out sir roll gerold voor grimgor ... tis maar voor de juistheid eh Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptyma apr 20, 2009 8:25 pm

Philuz XIII schreef:
Even voor alle juistheid: toen de cold ones die gunners chargden was ik weg en Dimi ook. Pieter smeet dan maar voor de gunners en voor de cold ones. Gevolg => diceluck à la Pieter en 4 dode cold ones....
Gunners mochten blijkbaar stand&shoot doen want afstand was 7.5 inch en ni 7. Yeah right.:-)
Waarschijnlijk hebben ze ook geen fear test genomen...(?)
Had ik zelf kunnen smijten was dat natuurlijk nooit gebeurd! Ik smijt altijd heel goed...! En mijn unit was tot dan toe wel de "unit of the battle" Vraag maar aan Franzke

ik moet nu wel toegeven da de cold ones hun best hadden gedaan(op de kogels ontwijken na dan) het was toch de unit die het meeste schaade heeft gedaan lol!

aaah ma gij had dus mijne look out gegooid das was wel in orde he phillike lol! ( Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad )
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Emptydi apr 21, 2009 8:02 pm

von carstein schreef:
Great Unclean one schreef:
Nog nooit van verlof gehoord zeker? trouwens was niet over u bezig, wie zijt gij eigenlijk?!

hij is Jurgen speelt me dark elves en O&G(als ik het juist heb)
k
Was grapje, weet wel wie je bent Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





9K vs 9K foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9K vs 9K foto's   9K vs 9K foto's Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
9K vs 9K foto's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fotos Nurgle 40K

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play Battle Reports-
Ga naar: