Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies Empty
BerichtOnderwerp: Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies   Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies Emptydo apr 02, 2009 2:17 pm

Eerst en vooral, ik wist niet precies waar dit gepost, dus dat zet ik maar hier.

Goed, de commentaar op mijn unieke en veel betere modellen voor mijn daemon leger zal wel nooit stoppen, dus ik heb besloten om de verkeerde modellen weg te doen en de echte in de plaats te kopen.

Een beschrijving van wat precies, hoeveel het kost, het hoe en het waarom, kun je hier vinden.
http://www.mandragon.be/home/advertenties/14445.ad#new
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies   Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies Emptydo apr 02, 2009 9:04 pm

Eerlijk is eerlijk, voor mij hoeft dat niet, er worden zo al genoeg geproxied modellen gespeeld en soms veel erger dan die van jou, maar er moeten dan wel duidelijke afspraken zijn, als nen daemonette nen pink horror voorstelt dan blijft dat zo en niet den ene battel daemonette en de andere battle iets anders Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik doe weg: plastic daemonettes en harpies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe plastic boar boyz en river trolls

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: