Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 To Eshuria or not to Eshuria

Ga naar beneden 
4 plaatsers

To Eshuria or not to Eshuria
Mass Carnage Battle
To Eshuria or not to Eshuria I_vote_lcap44%To Eshuria or not to Eshuria I_vote_rcap
 44% [ 8 ]
Verder met huidige Campaign
To Eshuria or not to Eshuria I_vote_lcap11%To Eshuria or not to Eshuria I_vote_rcap
 11% [ 2 ]
Pintje drinken op terras
To Eshuria or not to Eshuria I_vote_lcap39%To Eshuria or not to Eshuria I_vote_rcap
 39% [ 7 ]
Ik geef er gewoon de brui aan
To Eshuria or not to Eshuria I_vote_lcap0%To Eshuria or not to Eshuria I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Gastronomisch weekend in de ardennen
To Eshuria or not to Eshuria I_vote_lcap6%To Eshuria or not to Eshuria I_vote_rcap
 6% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 18
 

AuteurBericht
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptywo maa 25, 2009 3:40 pm

Bon, kzal dan toch maar eens nen poll houden hé...

In het licht van de recenste ontwikkelingen, overbreideld meegedeelde adviezen en een vernieuwd statuut van verstandhouding graag uw aandacht voor het volgende:

Daar deze campaign een test-campaign was die na 14 beurten eigenlijk wel getest is en waarvan de voor en nadelen ondertussen wel gekend zijn stel ik voor om de campaign te besluiten met een ongekende, ongeziene, nooit vertoonde Mass Carnage Battle die eens en voor altijd zal uitmaken wie nu eigenlijk de true ruler van Eshuria is. His Lordship himself zeg maar.

Dit wil zeggen dat op het eind van deze beurt iedereen die nog in de campagne zit 100p ontvangt per gebied dat hij bezit(ja Tom, Aldium zorgt dan voor 300p Smile ) en daarmee een army opstelt(volgens armybook composition) Er zijn geen Legendary rules van toepassing. Ieder voor zich en ieder op beurt, al kan je natuurlijk samenwerken tijdens de battle, dat spreekt voor zich. Diegene die de meeste ptn overhoud na 6 rondes is 'Keeper of the Shrine'. Dus wik en weeg je zowel je vijanden als je allianties...(Last man standing is ni te doen denk ik, zou een week duren)
Soit, juiste settings kunnen we nog finetunen.

Als gevolg kunnen we daarna nieuwe campagnes opstarten met een andere/betere/vlotte rulesetting. Pieter is sinds vorige week al vlijtig aan één bezig. Op die manier moeten we ook ni blijven spelers vervangen en kunnen we de 'nieuwere' spelers ook de kans geven om van in het begin een campagne te starten ipv dat ze een positie moeten erven. Nieuwe Campagnes zullen ook kleiner zijn. Dus minder spelers om het sneller/vlotter te laten gaan. Waarschijnljk zul je ook kunnen kiezen tss een 'Battle' of een 'Building/Management' gerichte campagne.

Ik zal naar alle campaignspelers ook nog een mailtje sturen om asap te stemmen zodanig dat we hier geen week ons broek zitten te verslijten.
Indien ja de uitkomst is moeten we enkel nog maar een datum vinden wanneer iedereen kan spelen. De Legendary battle tables op't 2de zouden groot genoeg moeten zijn voor de battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyvr apr 03, 2009 3:35 pm

NIEUW voorstel: zondag 10 mei 10h00

Aangezien het toch al spellekesdag is in den Hermelijn en mischien kunnen er meer mensen spelen op een zondag.

Laat maar iets weten.

grts
Philuz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer


Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Aalst

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyza apr 04, 2009 8:16 pm

10 mei is voor mij goed
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyza apr 04, 2009 8:21 pm

ver mij moe da lukke Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyzo apr 05, 2009 10:26 pm

Yep, zondag 10 mei is voor mij ook OK!

Mag ik mijn balesword meebrengen, toeoeoeoeoeoeoeooeoeoe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptydo apr 09, 2009 4:09 pm

Op dit moment hebben alle evil players al bevestigd. Dus 10 mei gaat door en als de goodies ni durven komen opdagen..... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyvr mei 08, 2009 7:05 pm


Aangezien een aantal mensen niet bevestigen of ze wel of niet komen is de battle bij deze afgelast.


Zondag is het spelnamiddag dus kan er toch gespeeld worden, als er zijn die goesting hebben.

Doors: 14h

grts
Philuz
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyzo mei 10, 2009 10:05 pm

Dat is dan wel een overwinning voor de baddies, zeker als de goodies forfait geven?!!!!!!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Emptyzo feb 24, 2013 12:47 am

das hier ook al een tijdje geleden hé
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To Eshuria or not to Eshuria Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Eshuria or not to Eshuria   To Eshuria or not to Eshuria Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To Eshuria or not to Eshuria
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eshuria world news

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: Campaign :: Shrine of Eshuria-
Ga naar: