Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 support upgrades

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

support upgrades Empty
BerichtOnderwerp: support upgrades   support upgrades Emptydi apr 04, 2017 1:04 pm

Als ik mij niet vergis is de standaard dat je je originele lijst niet kan wijzigen als je support hebt maar kunnen we dit beperken tot betaalde upgrades?

Het is nogal stom dat als je 50 punten extra krijgt, je die niet mag gebruiken om een sergeant een powerfist te geven (want dat verandert de originele lijst van chainsword naar powerfist).

Dus als je betaald hebt voor een meltagun of powerfist mag je er geen plasmagun of thunderhammer van maken maar standaard gear mag wel ingewisseld worden?

wat denken jullie hier van?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

support upgrades Empty
BerichtOnderwerp: Re: support upgrades   support upgrades Emptydi apr 04, 2017 2:00 pm

ah, dat is eigenlijk hoe ik het al bedoelde...
maar ik snap dat het niet duidelijk is.
Zoals ik het zag mag je wel nieuwe upgrades kopen, maar geen upgrades vervangen.
zoals je wel een dedicated transport mag kopen, maar als ze er al een hadden, die transport niet veranderen.
Toen ik het systeem schreef, heel lang geleden, was het nog met fantasy, waar de enige unit upgrades een champion, standard bearer en musician waren, waar je dit soort issue niet had, tis er een beetje tussen geglipt bij het updaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
support upgrades
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 8th ed Master of Hermelinus Prime :: Rules :: Rules discussions-
Ga naar: