Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Model builden voor het verven?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mathieu-D
Slave on the Altar
Mathieu-D


Aantal berichten : 4
Registration date : 21-05-16

Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Emptyza mei 21, 2016 4:25 pm

Steken jullie het model volledig in mekaar voor het verven of maken jullie het model in stukjes en verven jullie deze dan apart.
Zoals bv de armen en het geweer en dan de rest van het lichaam apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Emptyma mei 23, 2016 1:05 pm

Mathieu-D schreef:
Steken jullie het model volledig in mekaar voor het verven of maken jullie het model in stukjes en verven jullie deze dan apart.
Zoals bv de armen en het geweer en dan de rest van het lichaam apart.

hangt een beetje af van model tot model. Ik heb beide al gedaan. Over welke modellen gaat het?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
TimDG
Cold One Knight
TimDG


Aantal berichten : 186
Registration date : 16-10-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Welle

Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Emptyma mei 23, 2016 4:14 pm

Zorg gewoon dat je aan alles aan kan, bv bij space marines steek ik alles in elkaar buiten het wapen en een arm en de backpack.
Bij een knight heb ik het frame in elkaar gestoken en alle plats apart geverfd.

Zoals jeroen zei hangt het wat af van, model tot model.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathieu-D
Slave on the Altar
Mathieu-D


Aantal berichten : 4
Registration date : 21-05-16

Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Emptyma mei 23, 2016 6:00 pm

het zijn imperial guards men, commisar, lemanrus tank en een heavy weapon team (de starter set :p )
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Emptyvr mei 27, 2016 3:08 pm

Mathieu-D schreef:
het zijn imperial guards men, commisar, lemanrus tank en een heavy weapon team (de starter set :p )
Mijn guardsmen verf ik zonder armen zodat ik aan alles goed aan kan. Eens alles geverfd is lijm ik de armen op de torso. Dit hanteer ik voor alle modellen waarbij de pose bepaalde stukken afschermt, bijvoorbeeld wanneer ze een gewoon wapen over de borst houden. Voor modellen met bijvoorbeeld 2 melee wapens is dat niet nodig.

Leman Russ tankske kan perfect volledig assembled worden voor het verven, maar dat hangt natuurlijk ook af van de verfstijl en welke sponsons je bijvoorbeeld gebruikt. Wat vaak ook gebeurt is dat de mensen alles assemblen behalve de tracks, omdat die vaak gedrybrushed worden, en men dan risico loopt om op de hull te 'morsen'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathieu-D
Slave on the Altar
Mathieu-D


Aantal berichten : 4
Registration date : 21-05-16

Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Emptyvr mei 27, 2016 9:22 pm

ok cool merci ik heb wel al al mijn guardsmen al in elkaar gestoken maar ik zal voor de leman rus er rekening mee houden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Model builden voor het verven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Model builden voor het verven?   Model builden voor het verven? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Model builden voor het verven?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gezocht backpacks voor SM of SW
» Interessante filmkes voor de (beginnende) model verver
» zwart verven
» Camo voor Mat
» Guild Wars 2 (voor de geïnteresseerden)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: