Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 To Mordheim or Not?!

Ga naar beneden 
+5
Philuz XIII
Imperius
Gannon
Tenderleaf
Great Unclean one
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 6:03 pm

Zijn er mensen die geïnterresserd zijn in Mordheim?

Gewoon een vraagje Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 6:14 pm

ja.


gewoon een antwoord Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 6:24 pm

En de intensiteit van uw interresse is:
1) Pffffffff
2) Jaouwou misschien
3) zeker
4) neig
5)........ bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 7:02 pm

6: kw<eet ni, 'k ken't ni, ma alster ni te veel moeite in kruipt kan ik altijd wel nog een excuus gebruiken om meer spellekes te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 7:18 pm

en wa is da ??
geeft dan een link ofzo zoda mensen eens kunnen zien over wa ge bezig zijt voor da ge een antwoord verwacht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 7:39 pm

Heb dan maar efkes zitten zoeken op het net...

Is een soort van warband versie van Warhammer...
Het probleem is da GW precies de laatste jaren der niks meer voor gedaan heeft.
geen updates ofzo. En dat er precies wa kritiek is op de regels en hoe "underpowered" sommige dingen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 8:03 pm

Mordheim is basicly ook al jaren niet meer echt ontwikkeld geweest afaik.
af en toe leest ge daar nog iets van en komt er es iets nieuwers van uit maar dat is het ongeveer.

het is totaal niet warbands zoals ge die in warhammer battles hebt.

ge hebt "een bende" adventurers (uw ventjes dus) die in Mordheim vanalles gaan zoeken.
Warpstone, goud, magical items, de allerlaatste Pirelli Calender en nog van die rare artifacts.

dit is een CITY COMBAT systeem, niet battlefield, en is enorm tactical (veel meer dan warhammer imho)

het is ondertussen ook toch weeral eens 8 of meer, jaar geleden dat'k gespeeld heb, en wil gerust nog eens proberen mee te doen als ik nog 1/10de van de regels ken.

Mijn Middelheim warband staat klaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydo jan 29, 2009 8:31 pm

lol, wil da best eens bekijken of spelen met "proxies" om eens te zien hoe het ineen zit.
Voor ik een oordel kan vellen hé Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyvr jan 30, 2009 8:00 am

in geval het niet duidelijk was ik wil ook wel nog eens meedoen :p

't zal wel freecompany proxy's worden blijkbaar voor mijn mordheim/middelheim warbandje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyvr jan 30, 2009 12:33 pm

als iemand nen boek heeft van morderheim moeten we maar eens nen namiddag of vrijdagavond afspreken en kunnen we eens zien wat dat doet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyvr jan 30, 2009 3:53 pm

Heb dienen boek ingekocht in de winkel, moest er iemand geinteresseerd zijn. Starterdozen van Mordheim zijn spijtig genoeg niet meer bestelbaar.
Aan de city scenery kan ik wel aangeraken via nen oude 'ring of doom' speler. Ik denk dat diene zeker zal willen meespelen.
Heb het zelf nog ni gespeeld maar schijnt super te zijn.

grts
Philuz
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyvr jan 30, 2009 9:36 pm

De JC gaat dat niet appricieren dat je hem "oud"noemt affraid

Maar als je het goed aanpakt, dan ben je zeker van de coolste terrein stukken i.v.m Mordheim.
De JC heeft nl genoeg terrein om drie scenario's tegelijkertijd te spelen met een maximum van 8 spelers op het zelfde tijdstip! En hij was zijn terrein stukken nog altijd aan het uitbreiden toen we vorige zomer gestopt zijn met onze campaign cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyvr jan 30, 2009 11:28 pm

ik zie dat ook wel eens zitten om erover te leren en dan eens te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyza jan 31, 2009 9:32 am

indien er meerdere mensen intresse hebben in mordheim wil ik gerust eens afzakken op een vrijdag mijn Witch hunter warband staan klaar. effe snel het spel uitleggen.

Mordheim heeft heel veel gelijkenissen met Warhammer maar inplaats van met units werk je nu met modelen een warband heeft een start aantal van 8 tot 14 modellen die een aantal goldcoins kosten er wordt meestal gestart met een warband van 500gc daarvan moet je modellen kopen en uitrusting. indien je mordheim in een campain speelt zul je een evolutie zien in je modellen ze worden meestal beter maar door er eens van tussen te gaan kunnen ze ook verzwakken. De bedoeling is om via een aantal senario's de sterks mogenlijke warband te hebben.

mordheim is een jaar of 3 geleden nog vernieuw van regelboek en de regels alsook warbands zijn downloadbaar van de website van gw http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?community=&catId=cat1290322&categoryId=1100010&aId=5300009 denk er aan als je alles wilt downloaden en printen het is een hoop.

mordheim is een goed alternatief voor warhammer een spelletje kan afgelopen zijn in 1 uur en toch heel plezant om te spelen. hierbij is het ook veel gemakkelijker om een campain te spelen en op poten te zetten. aangezien je echt een massabattle kunt doen zonder dat er iemand echt voordeel kan uithalen en toch geen volle dag moet spelen en als het wat te heet wordt kan je altijd met je warband gaan lopen zodat je warband niet te erg verzwakt wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyzo feb 01, 2009 6:46 pm

Allé nog juist de nodige scenery en we zijn vertrokken cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Zachary Taylor
Slave on the Altar



Aantal berichten : 3
Registration date : 26-10-08

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyma feb 02, 2009 7:21 pm

Ik heb thuis nog al die kartonnen gebouwen van de starterdoos , i kwil die gerust doneren aan de shop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyma feb 02, 2009 8:11 pm

Dat is al een begin, is genoeg voor een basic game tussen twee spelers
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyma feb 02, 2009 8:19 pm

je kan heel snel en goedkoop zelf dingen bijmaken
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptyma feb 02, 2009 8:27 pm

Voor wie veel tijd heeft kan het snel, maar als je duurzame terrein stukken wilt dan ga je toch in je portemonnai mogen tasten want die kartonnen spullen zijn al vlug stuk en dan kan je terug herbeginnen, en ik kan 't weten want ik speel al een tijdje mordheim Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydi feb 03, 2009 7:59 am

Ik wil gerust wel wat empire buildings maken/ter beschikking stellen voor Mordheim,
De mensen die naar de "workbench" geweest zijn achter aan in den hangaar hebben mss een paar stukken zien liggen.
Het gaat hem hier over buildings gemaakt uit Balsa hout & Foam-a-Core papier.

Die wel allemaal nog moeten afgemaakt worden =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydi feb 03, 2009 10:24 am

Na dit topic eindelijk eens deftig gelezen te hebben (domme exames ook)

zie ik dit volledig zitten Very Happy

tis eens iets anders e Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptydi feb 03, 2009 2:42 pm

Ik zal als 'den ouwe' Very Happy binnenkomt es vragen naar de scenery.

Ik stel voor dat we in de winkel een paar sessies organiseren onder leiding van Unclean One en/of Angel.

Zal wel voor maart zijn, feb zit vrij vol => WH toernooi van Pieter en Avatar campaign van Kenneth.
Maar dat geeft ons tijd om het op poten te zetten en inschrijvingen te verzamelen.

grts
Philuz
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptywo feb 04, 2009 9:32 pm

Den "ouwe" gaat dat zeker zien zitten, zolang als je hem zo niet aanspreekt en er zeker niet gaat bij lachen als je hem wel zo aanspreekt Smile
Verder is "de ouwe" zelf al een tijdje op zoek naar een plaats/spelers om zijn favoriete GW spel te kunnen spelen.
Spelers is meestal geen probleem maar de plaats wel bovendien komt het erop aan dat hij zijn scenerie veilig moet kunnen achterlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptywo feb 04, 2009 9:39 pm

ik zie dat ook zeker zitten heb net een campain achter de rug waar mijn warband een experians level had van boven de 700 points. bij mordheim zijn de campains het prettigst om te spelen en gemakkelijk om te organiseren.

heb ook een exel file gekregen waardoor het gemakelijk is om bij te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Emptywo feb 04, 2009 9:51 pm

Een campain is het best en zeker het leukste, die excel file zou zeker van pas komen.
Voila weer al een stapje dichter Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To Mordheim or Not?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To Mordheim or Not?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MORDHEIM!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: