Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Team Championships

Ga naar beneden 
+6
Bart VM
mazar'i sharif
xajoka
Lord_Ebonius
Hollow_man
Necron
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lord_Ebonius
Death Hag
Lord_Ebonius


Aantal berichten : 228
Registration date : 01-08-12
Leeftijd : 44
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma apr 28, 2014 5:43 pm

ingeschreven
Waar kunnen we een mogelijke legerlijst posten?
Dit voor het spuien van opbouwende kritiek off course ;op
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma apr 28, 2014 6:41 pm

Citaat :
Waar kunnen we een mogelijke legerlijst posten?

op het forum?
jeeez, die IT'ers toch...
Of wens je een subforum met enkel toegang voor de deelnemers?

Heeft iedereen vd deelnemers een Hermelijn T-shirt?
Of is het tijd dat we een naam kiezen voor ons 40K ensemble? En dan aangepaste shirts
If so, dan is dit de 3de poging om een naam te vinden. Alle suggesties welkom. Hou er rekening mee dat we onder deze naam de verschillende groepen wargamers moeten kunnen onderbrengen(WH 40K, WH fantasy, warmachine, X-wing,...)
Hieronder al enkele suggesties (met een steel van Homer)
-Hermelijn Hellraisers
-Herm's Angels
-...

Heb wel al 2 coole t-shirts gevonden voor Thomas... lol lol lol
[img]Team Championships - Pagina 2 Nvp6av[/img]
[img]Team Championships - Pagina 2 2lbji2q[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma apr 28, 2014 10:10 pm

namen:
Hermelijn After Dark, Snake eyes, The Unforgiven, Hermi Marauders, Hermelijns Headhunters, Hermelijn Seek & Destroy, Hermelijn Vipers, Raiders.
Enkele ideëen
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma apr 28, 2014 11:27 pm

Hermelijn Hillbillies?

Wat ik niet goed snap, is dat we een naam zoeken voor het 40K ensemble, maar dat die alle andere games ook moet dekken? Dan zoeken we dus eigenlijk gewoon een clubnaam, niet specifiek voor 40K. Of ben ik fout?
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi apr 29, 2014 7:10 am

Als het enkel voor 40K zou geweest zijn had ik gekozen voor "Ordo Hermelinus". Nobody expecrs the inquisition in orange Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi apr 29, 2014 11:07 am

Insane Courage (met logo van dice met dubbel eentjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi apr 29, 2014 2:20 pm


Citaat :
Wat ik niet goed snap, is dat we een naam zoeken voor het 40K ensemble, maar dat die alle andere games ook moet dekken? Dan zoeken we dus eigenlijk gewoon een clubnaam, niet specifiek voor 40K. Of ben ik fout?

Wat ik in mijn post bedoelde is dat het 40K event waar een team Hermelijn naar toe gaat de issue van een groepsnaam opnieuw naar voor brengt. Niet dat we voor 40K specifiek een naam zoeken. Iedereen kent ons wel onder de naam Hermelijn maar het is wel cooler om daar nog iets aan toe te voegen.
Ik dacht eerst dat het onbegonnen werk is om voor elk onderdeel een aparte naam te gaan zoeken en aparte sets t-shirts te laten maken. Bij nader inzien is het misschien wel mogelijk om bv de huidige lay out te houden met op de rug van een zwarte t-shirt Hermelijn erop en dan een logo met naam op de voorkant, verschillend per segment games.(en dan komt er ook nog eens bij:Magic, Yu Gi Oh,enz)
Ik ben er eigenlijk niet uit wat het beste is. Beschouwen we de wargaming als 1 grote groep? Willen we de diversiteit tss de wargames behouden, maw identificeren de spelers zich meer met een naam gelinkt aan hun eigen game? Wat met mensen die verschillende games spelen? enz... Maken we dan enkel een paar grote groepen aan: wargames/cardgames of splitsen we heel de boel op?
feedback plse
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi apr 29, 2014 5:49 pm

1 naam voor alles lijkt mij nog te doen met een suggestion box; iedere vaste wargamer en cardplayer mag 1 voorstel doen, daarna kiezen jij en Nelly als shopkeepers er de 5 beste ofzo uit (als shopkeepers, maar ook als vertegenwoordigers van de 2 grootste groepen; jij als wargamer, Nelly als cardplayer). Waarop er dan een voting round zou komen. Zo heeft iedereen inbreng gehad. Dit is natuurlijk ook maar een voorstel, want zoals je zegt zijn er enkele die zowel cardgames als verschillende wargames spelen...

Wel hoe specifieker de groepsnaam, hoe beter die bij de groep gaat passen, maar hoe kleiner de "club" gaat lijken, en mss heb je ook bvb. magic spelers die niet geassocieerd willen worden met een groep yu-gi-oh spelers onder dezelfde naam dus die zouden dan ook eerder kiezen voor een aparte naam...

Mij maakt het eerlijk gezegd niet uit; mss eens luisteren per spelersgroep vrijdag? Nu zijn het enkel de 40K spelers Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi apr 29, 2014 9:51 pm

tis een beetje leem om een naam te zoeken voor 1 groepje terwijl de Hermelijn toch voor iedereen er is, als elke groep, 40K, fantasy, hordes en machine etc elk dan ook nog eens een naam en een t-shirt nodig heeft dan wordt het zeker een bende dus ja één naam voor allen en allen voor één
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi apr 29, 2014 9:52 pm

trouwens de naam doet er niet toe als de maat maar goed is, voor mij nen xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
mazar'i sharif
Herald
mazar'i sharif


Aantal berichten : 109
Registration date : 19-04-13

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyvr mei 09, 2014 5:35 pm

de babyborrel is verzet, dus als jullie mij nog kunnen gebruiken en het niet te laat is om in te schrijven kan ik eventueel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma jun 02, 2014 4:36 pm

mazar'i sharif schreef:
de babyborrel is verzet, dus als jullie mij nog kunnen gebruiken en het niet te laat is om in te schrijven kan ik eventueel mee.

Als je wil mag je in mijn plaats mee. Ik ga het competitieve aspect van de hobby wat laten rusten, en mij focussen op het verzamelen en modelleren van lijsten die ik al een tijd wil spelen, maar waarvan ik de modellen momenteel ontbreek (bv. drop pod Salamanders, Sentinels of Terra enz.).

Het feit dat ik te veel projecten heb lopen om de 'painted' requirements te halen heeft er waarschijnlijk ook niks mee te maken Rolling Eyes ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi jun 03, 2014 8:13 am

We kunnen ook met twee teams van 3 gaan. Dus Homer heeft nog geen deftig excuus om niet te gaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi jun 03, 2014 10:38 pm

Necron schreef:
Dus Homer heeft nog geen deftig excuus om niet te gaan Smile

Homer heeft geen deftig excuus nodig. Homer does as Homer pleases. Twisted Evil 
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma jun 30, 2014 10:06 am

Reminder for the Team Championships (from the rulespack): Each CAPTAIN must send a single email containing ALL the lists within his/her team by midnight on Friday July 4th to: teambelgium40k@gmail.com

Ik stel voor dat we Thomas tot team captain promoveren? Iedereen post zijn lijst hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma jun 30, 2014 10:47 pm

Ik wil de lijsten wel doorsturen ja, wie uiteindelijk captain is kunnen we de moment zelf zien i suppose.
Maar we moeten inderdaad zien dat de lijsten op tijd binnen zijn. Posten jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi jul 01, 2014 10:15 am

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Hermelijn Aalst
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLAYER 2: Jeroen Janssens
ARMY: Necrons
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY”: Necrons

HQ 1 : Necron Overlord (90), Warscythe (10), Mind shackle scarabs (15), Sempiternal Weave (15), Resurrection Orb (30), Phase Shifter (45), Catacomb Command Barge (80) WARLORD [285]
HQ 1b :  4 Crypteks (100), 3 Harbingers of the storm (0), 1 Harbinger of Despair (5), Nightmare Shroud (10) [115]
HQ 2 : Necron Overlord (90), Warscythe (10), Mind shackle scarabs (15), Sempiternal Weave (15), Catacomb Command Barge (80) [210]
HQ 2b :  4 Crypteks (100), 3 Harbingers of the storm (0), 1 Harbinger of Despair (5), Nightmare Shroud (10) [115]
                                                       
ELITES 1: 5 deathmarks (95) [95] in TRANSPORT 1

TROOPS  1: 5 Warriors (65) [65] in TRANSPORT 2
TROOPS  2: 5 Warriors (65) [65] in TRANSPORT 3
TROOPS  3: 5 Warriors (65) [65] in TRANSPORT 4
TROOPS  4: 5 Warriors (65) [65] in TRANSPORT 5
 
HEAVY SUPPORT 1: Annihilation Barge (90), Tesla Cannon (0) [90]                                                        
HEAVY SUPPORT 2: Annihilation Barge (90), Tesla Cannon (0) [90]                                                        
HEAVY SUPPORT 3: Annihilation Barge (90), Tesla Cannon (0) [90]

TRANSPORT 1: Nightscythe (100) [100]
TRANSPORT 2: Nightscythe (100) [100]
TRANSPORT 3: Nightscythe (100) [100]
TRANSPORT 4: Nightscythe (100) [100]
TRANSPORT 5: Nightscythe (100) [100]

TOTAL COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY” [1850]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi jul 01, 2014 10:18 am

laatste versie van de rulespack: http://www.teambelgium.eu/TeamBe_TeamChampionships_Rulespack_2014_7thedition1.2.pdf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi jul 01, 2014 11:37 am

Nog een paar punten:
-Denk eraan dat het formaat waarin je lijst moet staan heel strikt is, hoe precies is terug te vinden in de rulespack. Jullie kunnen mij veel tijd besparen door de lijst direct zo uit te typen, zoals Jeroen hier heel correct gedaan heeft (waarvoor dank).
-Als je de nummer hebt van iemand die hier zijn lijst nog niet gepost hebt, stuur die dan eens een bericht of pook die eens op facebook of zo, sommigen onder ons checken het forum niet zo heel regelmatig en we hebben maar een paar dagen meer.
-Denk eraan dat ik op de lijsten die ook doorstuur ook de email van de speler moet vermelden (waarschijnlijk zodat ze aan je oren kunnen trekken als de lijst niet klopt). Stuur dus aub jullie email eens door via pm (hem op een openbaar forum zetten is meestal niet zo heel verstandig ivm spam).
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydi jul 01, 2014 12:57 pm

mazar'i sharif schreef:
de babyborrel is verzet, dus als jullie mij nog kunnen gebruiken en het niet te laat is om in te schrijven kan ik eventueel mee.

Hou er rekening mee dat jij en Bolle niet beiden SM als primary mogen nemen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptydo jul 03, 2014 3:16 pm

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Hermelijn Aalst
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLAYER 3:Bart Van den Berghe
ARMY: Chaos Space Marines
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
HQ 1 : Chaos Lord (65), Terminator armmour, power sword & combi-bolter (40), Mark of Slaanesh(15), Veterans of the long war(5) WARLORD [125]
HQ 2 : Warpsmith (110),Mark of Slaanesh (15),Veterans of the long war(5) [130]

ELITES 1: 3 Chaos Terminators (95) + 1 Chaos Terminator (31), 2x Pair of Lightening claws (14), 1x Chainfist (12) Champion : Chainfist(15), 4x Mark of Slaanesh (16), 4x Veterans of the long war (12) [195] in TRANSPORT 1

TROOPS 1: 5 Noise Marines (95), 1x Blastmaster (30), Noise Champion: Doom Siren (15), Power Sword (15) [155]
TROOPS 2: 5 Noise Marines (95), 1x Blastmaster (30), Noise Champion: Doom Siren (15), Power Fist (25) [165]
TROOPS 3:5 Noise Marines (95), 1x Blastmaster (30), Noise Champion: Doom Siren (15), Power Axe (15) [155]

FAST ATTACK 1: 3 Chaos Bikers (70), 2x Meltagun (20), Champion (0) , 3x Mark of Slaanesh (6), 3x Veterans of the long war (3) [109]

HEAVY SUPPORT 1: Forgefiend (175)+ Additional Ectoplasmacannon (25) [200]
HEAVY SUPPORT 2: Forgefiend (175)+ Additional Ectoplasmacannon (25) [200]
HEAVY SUPPORT 3: Defiler (195) [195]

TRANSPORT 1: Chaos Land Raider (230) [230]

TOTAL COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY” [1849]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyzo jul 06, 2014 11:25 am

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Hermelijn Aalst
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLAYER 3:Bart Van den Berghe
ARMY: Chaos Space Marines
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
HQ 1 : Chaos Lord (65), Terminator armmour, power sword & combi-bolter (40), Mark of Slaanesh(15), Veterans of the long war(5) WARLORD [125]
HQ 2 : Warpsmith (110),Mark of Slaanesh (15),Veterans of the long war(5) [130]

ELITES 1: 3 Chaos Terminators (95) + 1 Chaos Terminator (31), 2x Pair of Lightening claws (14), 1x Chainfist (12) Champion : Chainfist(15), 4x Mark of Slaanesh (16), 4x Veterans of the long war (12) [195] in TRANSPORT 1

TROOPS 1: 5 Noise Marines (95), 1x Blastmaster (30), Noise Champion: Doom Siren (15), Power Sword (15) [155]
TROOPS 2: 5 Noise Marines (95), 1x Blastmaster (30), Noise Champion: Doom Siren (15), Power Fist (25) [165]
TROOPS 3:5 Noise Marines (95), 1x Blastmaster (30), Noise Champion: Doom Siren (15), Power Axe (15) [155]

FAST ATTACK 1: 5 Raptors (95), 2x Meltagun (20), Champion, Lightening claw & combi-melta (30) , 5x Mark of Slaanesh (10), 5x Veterans of the long war (10) [160]

HEAVY SUPPORT 1: Forgefiend (175) [175]
HEAVY SUPPORT 2: Forgefiend (175) [175]
HEAVY SUPPORT 3: Defiler (195) [195]

TRANSPORT 1: Chaos Land Raider (230) [230]

TOTAL COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY” [1850]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lord_Ebonius
Death Hag
Lord_Ebonius


Aantal berichten : 228
Registration date : 01-08-12
Leeftijd : 44
Woonplaats : Aalst

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma jul 07, 2014 11:51 am

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Hermelijn Aalst
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLAYER1: Eeckhout 'Bolle' Olivier
CLUB : Hermelijn Aalst
E MAIL ADRESS : ebo apenstaart telenet punt be
COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY”: CODEX Space Marines 'White Scars'

HQ1 : Kor'sarro Khan, base cost 125 + Moondrakkan 25 [150]
HQ2 : Chaplain, base cost 90 + Combi-Meltagun 10 + Melta Bombs 5 + Space Marine Bike 20 + 1 The Armour Indomitus 60 pts [185]
HQ3 : Command Squad (4x20) 80 + Storm Shield (10x4) 40 + Equip with Space Marine Bikes 35 + Grav-gun (15x4) 60 + 1 Apothecary 35 [250]

Troop 1 : Bike Squad (7x21) 147 + Meltagun (10x2) 20
Biker Sergeant 21 + Combi-Meltagun 10 + Melta Bombs 5
Attack Bike 45 + Multi-melta 10 [258]

Troop 2 : Tactical Squad (9x14) 126 + Meltagun 10 + Lascannon 20
Sergeant 14 + Melta Bombs 5 + Combi-Meltagun 10 [185]
Dedicated Transport 1

Troop 3 : Scout Squad (4x11) 44
Sergeant 11 + Combi-Meltagun 10 + Melta Bombs 5 [70]

Elite1 : Terminator Assault Squad (4x40) 160 + Thunder Hammer & Storm Shield (5x2) 10
Terminator Sergeant 40 [210]
Dedicated Transport 2

FA1: Attack Bike 45 + Multi-melta 10 [55]

HS1: Stormraven Gunship 200 + Searchlight 1 + TL MultiMelta + TL Assault cannon + 4 Hellstrike Missiles [201]

(Dedicated)Transport1 : Codex Space Marines White scars
Rhino 35

(Dedicated)Transport2 : Codex Space Marines White scars
Land Raider Redeemer 240 + Multi-melta 10 [250]

TOTAL COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY” [1849pts]
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma jul 07, 2014 12:26 pm

zorg er voor dat alles gepaint is (3 kleurtjes minimum) want ik heb horen waaien dat er zou moeilijk over gedaan kunnen worden ...

Lord_Ebonius schreef:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Hermelijn Aalst
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLAYER1: Eeckhout 'Bolle' Olivier
CLUB : Hermelijn Aalst
E MAIL ADRESS : ebo apenstaart telenet punt be
COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY”: CODEX Space Marines 'White Scars'

HQ1 : Kor'sarro Khan, base cost 125 + Moondrakkan 25 [150]
HQ2 : Chaplain, base cost 90 + Combi-Meltagun 10 + Melta Bombs 5 + Space Marine Bike 20  + 1 The Armour Indomitus 60 pts [185]
HQ3 : Command Squad (4x20) 80 + Storm Shield (10x4) 40 + Equip with Space Marine Bikes 35 + Grav-gun (15x4) 60 + 1 Apothecary 35 [250]

Troop 1 : Bike Squad (7x21) 147 + Meltagun (10x2) 20
Biker Sergeant 21 + Combi-Meltagun 10 + Melta Bombs 5
Attack Bike 45 + Multi-melta 10 [258]

Troop 2 : Tactical Squad (9x14) 126 + Meltagun 10 + Lascannon 20
      Sergeant 14 + Melta Bombs 5 + Combi-Meltagun 10 [185]
Dedicated Transport 1

Troop 3 : Scout Squad (4x11) 44
Sergeant 11 + Combi-Meltagun 10 + Melta Bombs 5 [70]

Elite1 : Terminator Assault Squad (4x40) 160 + Thunder Hammer & Storm Shield (5x2) 10
Terminator Sergeant 40 [210]
Dedicated Transport 2

FA1: Attack Bike 45 + Multi-melta 10 [55]

HS1: Stormraven Gunship 200 + Searchlight 1 + TL MultiMelta + TL Assault cannon + 4 Hellstrike Missiles [201]

(Dedicated)Transport1 : Codex Space Marines White scars
Rhino 35

(Dedicated)Transport2 : Codex Space Marines White scars  
Land Raider Redeemer 240 + Multi-melta 10 [250]

TOTAL COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY” [1849pts]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Emptyma jul 07, 2014 4:10 pm

mijn lijst is ook nog veranderd ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Hermelijn Aalst
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLAYER 2: Jeroen Janssens
ARMY: Necrons
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY”: Necrons

HQ 1 : Necron Overlord (90), warscythe (10), mindshackle scarabs (15), sempiternal weave (15), resurrection Orb (30), catacomb command barge (80), tesla cannon (0), Phase Shifter (45) WARLORD [285]
HQ 2a : Cryptek (25), Harbringer of the Storm (0) [25]
HQ 2b : Cryptek (25), Harbringer of the Storm (0) [25]
HQ 2c : Cryptek (25), Harbringer of the Storm (0) [25]
HQ 2d : Cryptek (25), Harbringer of the Storm (0), lightning field (10) [35]

TROOPS 1 : 5 necrons warriors (65) [65] in TRANSPORT 1
TROOPS 2 : 5 necrons warriors (65) [65] in TRANSPORT 2
TROOPS 3 : 5 necrons warriors (65) [65] in TRANSPORT 3
TROOPS 4 : 5 necrons warriors (65) [65] in TRANSPORT 4

FAST ATTACK 1 : 5 wraiths (175) [175]
FAST ATTACK 1 : 5 wraiths (175) [175]
FAST ATTACK 1 : 5 wraiths (175) [175]

HEAVY SUPPORT 1 : annihilation barge (90), tesla cannon (0) [90]
HEAVY SUPPORT 2 : annihilation barge (90), tesla cannon (0) [90]
HEAVY SUPPORT 3 : annihilation barge (90), tesla cannon (0) [90]

TRANSPORT 1 : Night scythe [100]
TRANSPORT 2 : Night scythe [100]
TRANSPORT 3 : Night scythe [100]
TRANSPORT 4 : Night scythe [100]

TOTAL COMBINED ARMS DETACHMENT “PRIMARY” [1850]

TOTAL : 1850
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Gesponsorde inhoud





Team Championships - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Team Championships   Team Championships - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Team Championships
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Team Championships 2017
» Team BE doubles
» gaming lords leuven club championships
» Team Belgium 40k
» Team value en conceding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: tournaments-
Ga naar: