Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bloody Valentine

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Bloody Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Bloody Valentine   Bloody Valentine Emptydi jan 28, 2014 12:04 am

15 februari is er Bloody Valentine in Gent: http://www.thunderbolts.be/modules/smf_forum/smf/index.php/topic,5602.0.html

Ideeën voor een ideale combinatie in Trollbloods?

Voorlopig is het idee een Grim1 / Calandra dubbele bomber assassination, als Niels tenminste ooit zijn bomber geverfd heeft Wink

Maar deze pairing geeft toch wat problemen, Grim negeert met zijn feat wel wat defense (+ eventueel een spreuk), maar Calandra doet eigenlijk juist hetzelfde, maar dan zowel voor hit als damage rolls. Stealth is te doen, maar clouds zijn een groot probleem.

Ik was deze week beginnen denken aan Grim2. Zijn feat geeft een betere alphastrike dan Grim1, de combo met calandra blijft ok, Mage Sight lost zowel stealth als clouds op, en Mortality is beter als initieel gedacht. Mirage voor de aanwezige Nyss Hunters is ook redelijk ok.

Voor de volledigheid, elke caster krijgt 35 punten.

Voorlopige setup:

Hunters Grim: Bomber, Impaler, Nyss Hunters, Bone Grinders, Gobbers, Runebearer en Warwagon.
Calandra: Bomber, Impaler, Slag Troll, Burrowers, Fennblades + attachment, Runebearer en Fell Caller

Armor-spam gaat een probleem zijn, maar aangezien we toch voor crazy assassinations gaan?  Suspect 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Bloody Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloody Valentine   Bloody Valentine Emptyzo feb 02, 2014 1:01 am

We gaan dus met Legion.

Nu nog juist een toffe naam voor ons "team" vinden he.


bv:

Beauty & The Ogre

Will you Blight me?

My Dragons are Cute.

Legion of EverLove

Tis redelijk laat.... kan niks beters verzinnen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Bloody Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloody Valentine   Bloody Valentine Emptyzo feb 02, 2014 8:23 pm

Yep, Everblight it is  Twisted Evil 

De naam hebben we nog 2 weken om over te denken, iedereen is welkom om suggesties te doen.

From Everblight with love?
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Bloody Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloody Valentine   Bloody Valentine Emptydo feb 06, 2014 12:57 pm

Me blight you long time?

Once you go blight you never go back?

I like big scales and I cannot lie?

Blightie and the beast?

AthancsRus?

Snowblight and the 7 spawns (klopt ongeveer met hoeveelheid heavies^^)

Athancs are a girls best friend?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Bloody Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloody Valentine   Bloody Valentine Emptydi feb 18, 2014 8:36 pm

From Everblight with Love was uiteindelijk bijna een schot in de roos, heb me goed geamuseerd met heavies van tafel te knallen (en nadien de rest van hun leger), had Niels ook nog een shooting leger gehad...

Alhoewel het een team-event was kreeg iedereen een individuele score, dacht dat ik 5de geworden was, Niels een paar plaatsen verder. Hadden we de 2de battle geen kapotte klok gehad (en daardoor een draw aanvaard ipv. 1-0 te winnen op dice-down) had ik nog een plaatsje verder geraakt, maar meer zat er niet in (aangezien 3 overwinningen maar 6 punten opleveren, en de winnaar er 20 had...). Volgend jaar mss. een kapitaalkrachtige partner zoeken, denk dat je met een kleine 200 euro kans hebt om alle cheats te doen king 

Als er in de toekomst klachten zijn omdat ik 3 ravagores op tafel zet, blame Niels  Twisted Evil 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bloody Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloody Valentine   Bloody Valentine Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bloody Valentine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warmachine :: Events-
Ga naar: