Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Table : Groen Mat

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

Table : Groen Mat Empty
BerichtOnderwerp: Table : Groen Mat   Table : Groen Mat Emptyvr okt 17, 2008 1:08 pm

Effe een paar idee'n uitlijsten, ik zit namelijk thuis in mijn hobby kamer met een tafel'ke waar ik aan bezig ben/begonnen ben/work in progress/ met nog een paar mensen om evt, grotere battles op te spelen.

afmeting is 180 x 230 cm (om het af te ronden) en wat er eigenlijk nog moet gebeuren, dat is de basis top laag.
Nu, momenteel zitten we met 2 houten platen die erop liggen, waar we groenmat, of andere, gaan op aanbrengen.

De vraag nu is, buiten de groen mat, zijn er nog een paar andere methode's om dit op te vangen.

Zand (grof zand) Lijm & verven nadien, is er 1tje van (zoals de Philus's zen tafels een gedeelte)

Flokken, & static gras is uit den boze, daar begin ik niet aan.

Zijn er mensen, die nog doenbare alternatieven hebben hiervoor?

Anders, gaan we in't hermelijntje toch een paar dingen moeten bestellen om tafel playable te maken (gamen op houten ondergrond, niet zo cool)
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Table : Groen Mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Table : Groen Mat   Table : Groen Mat Emptyma okt 20, 2008 1:11 am

Hey,
Ik denk dat je ze bijna allemaal opgenoemd hebt.
-grasmat
-lijm/zand en verven(of spuiten)
-flokken

er zijn ook nog kant en klare platen die je in verschillende opstellingen aan mekaar kan passen
Ziterdes heeft deze al.
GW brengt deze eind november uit in een pakket van 6.(grootte ni gekend)
Dit is een mooi maar duurder alternatief.

TIP
Ik zou wel niet rechtstreeks op de houten plaat werken. Behalve als het gemakkelijk verwijderbaar is.
Als je na een tijd eens op een andere ondergrond wil spelen en dus maken moet je nieuwe houten platen steken.

grts
Philuz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Table : Groen Mat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: